Česká pošta

Česká pošta
 
Pro zaslání balíčku prostřednictvím České pošty si můžete v košíku vybrat jednu z pěti služeb:
 
 
 
1. Česká pošta - Doporučeně Ekonomicky (doporučené psaní - RR EK)
 

 
Doručení na Vaši adresu ekonomickým režimem, přeprava trvá 1-2 pracovní dny od naší expedice (expedujeme-li v úterý, balíček Vám bude doručen ve středu nebo ve čtvrtek. Pokud v pátek, bude Vám doručen v pondělí nebo v úterý). V rámci této služby pošta nerozesílá adresátovi avíza v podobě SMS a e-mailu, také díky tomu se však jedná o nejlevnější způsob doručení.

Tento handicap se snažíme potlačit tím, že Vám odkaz pro sledování zásilky (Track & Trace) zasíláme sami v e-mailu o vyřízení objednávky, který od nás obdržíte vždy v den expedice Vašeho balíčku. Máte tak vždy možnost zjistit, co se s Vaším balíčkem děje a kde se aktuálně nachází.
 
Tento způsob dopravy není umožněn pro objemnější zboží, které svými rozměry přesahuje rozměry povolené Českou poštou (maximální tloušťka balíčku 5cm).
 

 

2. Česká pošta - Doporučeně Prioritně (doporučené psaní - RR D+1)
 

 
Doručení na Vaši adresu prioritním režimem s dodáním následující pracovní den po naší expedici (expedujeme-li v úterý, balíček Vám bude doručen ve středu. Pokud v pátek, bude Vám doručen v pondělí). V rámci této služby pošta nerozesílá adresátovi avíza v podobě SMS a e-mailu, také díky tomu se však jedná o nejlevnější způsob doručení.

Tento handicap se snažíme potlačit tím, že Vám odkaz pro sledování zásilky (Track & Trace) zasíláme sami v e-mailu o vyřízení objednávky, který od nás obdržíte vždy v den expedice Vašeho balíčku. Máte tak vždy možnost zjistit, co se s Vaším balíčkem děje a kde se aktuálně nachází.
 
Tento způsob dopravy není umožněn pro objemnější zboží, které svými rozměry přesahuje rozměry povolené Českou poštou (maximální tloušťka balíčku 5cm).
 

 

3. Balík Do ruky (DR)
 
 
  • Doručení na Vaši adresu.
  • Obdržíte SMS a e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
  • Doručení proběhne obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty.
  • Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit způsob nebo termín doručení.
  • ​V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout na základě kódu pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.
  • Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.

 

 

4. Balík Na poštu (NP)

 

 
  • Balíček si necháte zaslat na Vaši pobočku České pošty, na které bude následně připraven k vyzvednutí, nedojde tak k pokusu o doručení na Vaši adresu. Službu podporuje většina poboček.
  • O možnosti vyzvednutí jste poštou informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Možnost vyzvednutí na zvolené poště je obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty.
  • Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout.
  • Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až k Vám domů.
  • Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.

 

 

5. Balík Do balíkovny (NB)

 

 

  • Balíček si necháte zaslat na partnerské výdejní místo české pošty (trafika, drogerie, papírnictví... podobně jako u Zásilkovny) viz seznam výdejen nebo na pobočku České pošty, která disponuje specializovanou přepážkou "Balíkovna". Touto přepážkou disponují jen vybrané pobočky České pošty viz seznam Balíkoven
  • Jakmile od nás pošta převezme zásilku do přepravy, obdržíte od pošty e-mailové avízo o podání.
  • V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS). V tuto chvíli je Váš balíček připraven na Vaší poště nebo partnerském výdejním místě k vyzvednutí (obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty).
  • Na poště si zásilku vyzvednete tak, že si zvolíte službu "Zrychlený výdej balíků" na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čárový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno nebo číslo balíku, případně předložíte doklad totožnosti.
    Na partnerském výdejním místě 
    sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno nebo číslo balíku.
  • Dobírku můžete na všech poštovních specializovaných přepážkách Balíkovna uhradit také platební kartou, a to i na depech. Na partnerských výdejních místech záleží možnost platby kartou na konkrétní pobočce.
  • Úložní doba je 7 dní.
     
  • V rámci Balíkovny jsou nabízeny také výdejní boxy jako Alzaboxy a OX Point Boxy.

 

 

Více se o možnostech a cenách dopravy dozvíte ZDE.

Odeslat článek známému   Vytisknout