Vadný díl vyměníme za nový a odešleme v den jeho přijetí

Jakým způsobem bude vyřízena má reklamace?


1. V případě zaslání balíčku s reklamovaným zbožím poštou, bude reklamce posouzena ještě týž den, ve který balíček od dopravce naše reklamační oddělení převezme, pokud to povaha závady umožňuje. Je-li reklamace uznána a zboží je skladem, bude zákazníkovi obratem (ve stejný den) odeslán balíček s novým zbožím.
Přesahuje-li potřeba posouzení reklamace 1 den (např. nutnost testování baterie), bude nové zboží odesláno bezodkladně po ukončení doby k posouzení potřebné.

2. V případě osobního doručení reklamovaného zboží na naše reklamační oddělení na adrese ostravské prodejny (1. patro), bude reklamace posouzena na místě na počkání (umožňuje-li to charakter deklarované závady a provozní podmínky provozovny).


(další informace viz. reklamační řád
)



Reklamační oddělení:

Novacig a.s.
Přemyslovců 465/8  
709 00  Ostrava-Mariánské Hory
Tel.: +420 774 441 125

reklamace@e-cigarety-shop.cz



 
Odeslat článek známému   Vytisknout